Tuesday 28 April 2015

Losyen Herbal Blend Mesra Kulit

Assalamualaikum semua.. Hari ini ibu nak ceritakan tentang satu losyen yang ibu dan keluarga ibu memang menggunakannya dan sangat menyukai dengan kelebihan losyen ini.. Ibu akan bawa losyen ini kemana-mana sahaja ibu pergi.. Nama losyen ini adalah Herbal Blend..


Herbal Blend ini sangat berjasa kepada keluarga ibu terutamanya kepada anak-anak ibu.. Herbal blend ini seribu satu kegunaannya.. Sangat sesuai digunakan pada bayi hinggalah golongan dewasa..


Kebaikan dan Manfaat Herbal Blend


Herbal blend adalah krim yang menenangkan dan telah diuji secara klinikal dimana ianya dapat membantu melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku dan juga tumit..

Herbal blend ini dingin, bermenthol tetapi tidak panas seperti minyak angin dan juga tidak berminyak..

Herbal blend diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary..

Ianya juga boleh disapukan pada keseluruhan badan dari muka hinggalah kaki.. Boleh digantikan menjadi losyen utama untuk dipakai setiap hari..


Herbal Blend sesuai untuk Kegunaan Harian


Seperti yang ibu beritahu diatas, losyen ini sesuai untuk digunakan setiap hari dan pelbagai masalah kulit juga insya allah dapat diselesaikan.. Mari kita tengok, masalah ape yang biasa digunakan oleh pengguna tegar losyen ini..

¤ Ruam Lampin
¤ Kesan Gigitan Nyamuk atau Serangga
¤ Ekzema
¤ Ruam Panas
¤ Kembung Perut
¤ Ruam Susu
¤ Tumit Merekah
¤ Kulit kasar, kering dan gatal-gatal
¤ Parut Demam Campak
¤ Luka-luka kecil dan Melecur
¤ Demam
¤ Jerawat

Itulah diantara kegunaan herbal blend kepada masalah kulit kita.. Sebab itulah ibu sangat sayangkan herbal blend ini.. Anak-anak ibu juga sangat menyukai memakai herbal blend ini.. Losyen ini sangat membantu ibu terutama tatkala anak-anak demam..

Testimoni Herbal Blend


Disini, ibu sertakan testimoni yang terkumpul..


Kesan gigitan nyamuk hilang dan tidak menignggalkan parut..

Eczema yang teruk telah pulih setelah menggunakan herbal blend secara konsisten..

Jerawat mula kecut selepas sapukan herbal blend ke atas jerawat..

Luka mula kering setelah disapukan herbal blend..

Ruam lampin tiada lagi setelah mengamalkan herbal blend..



Ibu sudah menyediakan dan mengamalkan untuk keluarga ibu.. Ibu-ibu diluar sana tidak mahukah yang terbaik untuk keluarga terutama pada anak-anak ibu? Jangan ditangguhkan niat yang baik untuk keluarga ibu..

Sekiranya ibu-ibu mahupun ayah-ayah berminat hendak membeli Herbal Blend ini, boleh la menghubungi ibu..

Whatsapp ibu - 0179563621