Wednesday 22 April 2015

MEALSHAKE MENGANDUNGI NUTRISI LENGKAP KEPADA KANAK-KANAK

Ibu-ibu sekarang sudah mula sedar akan kepentingan zat didalam pemakanan anak-anak mereka.. Tidak cukup hanya dengan memberi susu sahaja untuk membekalkan nutrient didalam tubuh anak-anak.. Terutama apabila anak-anak sekarang sudah pandai memilih makanan (picky eater)..



Anak ibu juga seorang yang sangat memilih makanan.. Ketika Haikal kecil dahulu, dia hanya bergantung kepada susu sahaja.. Haikal akan makan apa yang dia suka sahaja.. Tapi lepas ibu ambil ikhtiar untuk menambahkan makanan tambahan didalam susunya, kini dia tidak lagi seorang picky eater..

Dia kini akan makan apa sahaja yang dihidangkan.. Makanan tambahan yang ibu maksudkan tersebut adalah MEALSHAKE.. 

NUTRISI LENGKAP DIDALAM MEALSHAKE


Mealshake menyediakan hidangan lengkap berserta asid amino dan nutrisinya yang mudah diserap oleh tubuh untuk kegunaan harian.. Ianya diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbulmin (sejenis susu) dan lain-lain..

Lactalbumin adalah sejenis bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti serta mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi sehingga dewasa.. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan lain-lain..



Mealshake Shaklee sesuai untuk semua peringkat umur seperti kanak-kanak, bayi ( 1tahun keatas ), pelajar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja dan orang yang suka mengambil makanan segera.. Sekiranya ibu-ibu mencari sarapan terbaik untuk anak-anak, Mealshake adalah jawapannya..


 7 KEBAIKAN YANG TERDAPAT DIDALAM MEALSHAKE


¤ Nutrisi Lengkap - Mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.. Sekiranya kekurangan pengambilan zat, ianya akan menyukarkan serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak..

¤ Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh - Diperkaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu dalam pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain..

¤ Membantu didalam Tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina kekuatan tulang dan sel-sel dalam proses pembesaran..

¤ Sumber Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, Zink dan Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan..

¤ Awet Muda - Mengandungi vitamin B yang lengkap dengan zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah / kulit yang lebih cantik..

¤ Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus..

¤ Rasanya yang Sedap - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga.. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.. Lazat untuk dinikmati oleh semua peringkat umur..



KESAYANGAN KELUARGA IBU


Mealshake ini sangat-sangat penting dalam keluarga ibu terutama bagi anak-anak ibu.. Mealshake inilah penyelamat ibu tatkala anak-anak ibu demam atau tidak sihat..

Ibu jadikan Mealshake sebagai pengganti ubat demam kerana Mealshake mengandungi segala nutrient yang diperlukan oleh tubuh dan memberikan tenaga pada tubuh mereka..

Anak-anak ibu juga sangat sukakan mealshake.. Rasa vanillanya amat menarik selera mereka untuk menikmati bancuhan Mealshake yang ibu hidangkan untuk mereka.. Kebiasaannya ibu akan bancuh Mealshake didalam susu mereka sahaja, tetapi jika anak-anak meminta iceblend, ibu akan buat iceblend yang dicampur dengan Mealshake..

Sekiranya ibu-ibu diluar sana mahukan yang terbaik untuk anak-anak, serta mahu membeli Mealshake jangan segan silu untuk menghubungi ibu ye.. 


Whatsapp ibu - 0179563621