Friday 3 July 2015

PENCUCI SERBAGUNA BASIC H yang MENJADI KEGILAAN IBU MODEN

Assalamualaikum dan salam sejahtera ibu-ibu semua.. Ibu nak tanyalah, sekarang ini ibu-ibu pakai pencuci serbaguna jenama apa? Ada tak rasa pedih, kering atau gatal-gatal lepas menggunakan pencuci serbaguna itu? Mungkin terdapat bahan bertoksin yang merengsakan tangan ibu-ibu..


Kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin bahan pelarut sintetik, bahan pelarut organik (butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin), Morfolin dan Ammonia.. Kesemua bahan ini boleh meresap kedalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan..

Berbeza dengan Basic H, dimana pencuci ini diperbuat daripada ramuan semulajadi yang diekstrak daripada Jagung dan Kelapa.. Basic H juga tidak mengandungi bahan pewarna, tanpa fosfat, bebas bahan toksik dan biorosot.. Ianya juga selamat untuk sistem septik dan pembentungan..

KENAPA BASIC H MENJADI PILIHAN IBU-IBU?


Namanya pun pencuci serbaguna kan? Sudah tentulah pelbagai kegunaan yang boleh digunakan dengan Basic H ini.. Dari perkakasan dapur, bilik air, lantai, cermin dan tingkap rumah, kasut sekolah anak, pencuci kereta dan lain-lain lagi.. Terlalu banyak yang boleh digunakan dengan Basic H ini..

Basic H juga berkuasa dalam menghilangkan kesan gris, minyak, kesan contengan didinding, karat di sinki dan bermacam lagi.. Ibu akan kongsikan testimoni yang menggunakan Basic H sebagai pencuci serbaguna mereka..

TESTIMONI PENGGUNA MENGGUNAKAN BASIC H SEBAGAI PENCUCI SERBAGUNA
















Terdapat juga segelintir ibu-ibu moden termasuklah ibu sendiri menggunakan Basic H sebagai penurun suhu badan anak ketika demam..

Kami membancuh Basic H dan mandikan mereka dengan bancuhan tersebut.. Kami juga demah kepala anak dengan bancuhan Basic H.. Cara ini memang membantu menurunkan suhu badan anak dengan cepat..

Banyak kebaikan dan kegunaan Basic H ini.. Jika ibu-ibu mahu membeli Basic H ini, jangan segan silu untuk menghubungi ibu ye..

Whatsap Ibu Ieda - 0179563621

1 comment:

  1. Basic h memang sesuai untuk ibu dirumah dwngan pelbagai macam keperluan untuk mencuci. Basic c natural tanpa bahan kimia dan sangat berkesan. Jangan lewatkan mendapatkan basic h untuk membantu anda dirumah.

    ReplyDelete