Thursday 2 July 2015

1gram EMAS sebagai HADIAH CONTEST?? SIAPA TAK NAK KAN?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Bulan Julai ini kami dikejutkan dengan 1 contest yang mana semua berebut nak join!! Mana tidaknya, contest itu menawarkan hadiah 1gram EMAS.. Best ke tak best?? Mestilah best, emas kan siapa lah tak nak..


Tapi, nak dapatkan 1gram EMAS ini bukanlah mudah, ada syaratnya.. Tapi bagi kami group WAHMillionaire syaratnya mudah saja sebab kami dah pernah laluinya sama seperti syarat yang ditetapkan.. Mudah tak mudah pun tetap kena struggle juga!!

Antara syarat-syaratnya adalah :

☆★ Update entry 2 kali sehari
♥♡ Share entry di g+
♧♣ Share entry ke facebook (page & wall)
★☆ Share entry ke group-group blogger
♡♥ Share entry ke group iklan
♣♧ Share entry ke Shaklee Golden Loudge (SGL)
☆★ Share entry ke group perbincangan seperti Group Ibu Menyusu
♥♡ Blogwalking ke 10 blog untuk 1 entry (means 20 blog 1 hari)

Semua tugasan ini perlu di screenshot kan untuk bukti yg kita dah buat kerja-kerja kita.. Susah ke bagi korang?? Bagi ibu tak susah kalau kita nak kan??

Sebenarnya, contest ini bukanlah semata-mata untuk memenangi 1gram EMAS tetapi untuk kepentingan blog kita juga.. Kalau sebelum ni mungkin update blog 1 minggu sekali, tak pun sebulan sekali, malah mungkin juga setahun sekali.. Betul tak??


Jadi daripada dibiarkan blog kita bersawang, penuh dengan habuk, tetamu pun tak sudi nak jenguk malah di anak tirikan oleh google, ada bagusnya sertai contest sebegini..

Ibu berharap, kawan-kawan ibu yang menyertai contest ini akan turut sama-sama mendapat hadiah 1gram EMAS yang ditawarkan.. Satu lagi, pemenangnya bukan hanya seorang sahaja yang dipilih tau, tapi mungkin 3 orang, 10 orang, 50 orang.. 

Kita tengok, siapa yang dapat bertahan selama bulan Julai ini!! Tuah ayam nampak dikaki, tuah empunya blog siapa yang tahu kan??